Transparenca

Programi i Transparencës
Qendra e Botimeve për Diasporën


Rreth autoritetit Kuadri ligjor rregullator
Tekstet e plota
E drejta për t'u informuar dhe për t'u ankuar
Mekanizmat kontrollues dhe monitorues që veprojnë mbi QBD-në Informacion mbi buxhetin dhe të dhënat financiare të QBD-së Informacion për procedurat e prokurimit/procedurat konkurruese të koncesionit/partneritetit publik privat
Shërbimet që ofrohen nga QBD-ja Procedurat/mekanizmat për të dhënë mendime lidhur me procesin e hartimit të akteve ligjore/nënligjore, politikave publike apo në lidhje me ushtrimin e funksioneve të QBD-së Sistemi i mbajtjes së dokumentacionit, llojet dhe format e dokumenteve
Regjistri i kërkesave dhe përgjigjeve Ndihma shoqërore/subvencione të dhëna nga QBD-ja Informacione/dokumente që kërkohen më shpesh dhe ato që gjykohen të dobishme për publikim nga QBD-ja

Shënim: Në ato raste kur autoriteti publik vetëfinancohet nga tarifat e licencave ose çdo formë tjetër e financimit të drejtpërdrejtë nga subjektet e rregulluara prej tij, bëhen publike edhe dokumentet që tregojnë gjendjen e shlyerjes së detyrimeve nga subjektet e licencuara.

    Lista e Shërbimeve* që ofron QBD, përfshirë
    • tarifat përkatëse (nëse ka)
    • formular aplikimi
    • afati kohor
    • procedurë ankimimi
    • standardet për cilësinë e shërbimit

Shënim: QBD nuk ofron shërbime të tilla si: lëshim dokumentacioni, leje, licenca, autorizime etj.

  • Njoftimi dhe konsultimi publik
  • Komente/Rekomandime/Opinione të palëve të interesuara/grupe interesi*
  • Shqyrtimi i komenteve dhe rekomandimeve*
  • Raportet vjetore për transparencën në procesin e vendimmarrjes*
  • Procedura/mekanizma për të dhënë mendime lidhur me hartimin e politikave publike apo ushtrimin e funksioneve të QBD*
  • Emër mbiemër të koordinatorit për konsultimin publik, adresë postare/elektronike: Orjona Domi (orjona.domi@qbd.gov.al)
  • Ndihma shoqërore/subvencioneve të dhëna nga QBD*
  • Kategoritë dhe format e ndihmës shoqërore/subvencioneve*
  • Procedura për të përfituar ndihmën shoqërore/subvencionet dhe dokumentacioni përkatës për aplikim*
  • Procedura e ankimimit*

Shënim: AP vlerëson publikimin duke patur parasysh kërkesat që merr më shpesh.

Mirë se vini në Programin e Transparencës të Qendrës së Botimeve për Diasporën!.
Ky program është hartuar në zbatim të ligjit nr. 119/2014 “Për të drejtën e informimit” dhe ka për qëllim t’ju ofrojë informacion të hapur, të saktë dhe të lehtë për t’u kuptuar mbi veprimtarinë e institucionit tonë.

Ky program ofron informacion të strukturuar dhe të përditësuar, pa qenë nevoja për kërkesa zyrtare, me qëllim që të gjithë të informohen në mënyrë të drejtë, të barabartë dhe të qartë mbi aktivitetin dhe vendimmarrjet e institucionit. Informacioni publik pa kërkesë duhet të jetë: i plotë, i saktë, i përditësuar, i thjeshtë në konsultim, i kuptueshëm, lehtësisht i aksesueshëm dhe i pajtueshëm me dokumentet origjinale në posedim të Qendrës së Botimeve për Diasporën. Gjithashtu, përpara publikimit të informacionit QBD vlerëson nësë ka ndonjë kufizim ligjor për publikim.

Programi përditësohet menjëherë sa herë ndryshon veprimtaria e institucionit, kuadri ligjor rregullator apo çdo element tjetër që ka lidhje me transparencën proaktive. Në Programin e Transparencës të QBD-së specifikohen kategoritë e informacionit që duhet të publikohen, mënyrat e publikimit, si dhe bazat ligjore që imponojnë detyrimin për publikim.

QBD angazhohet të publikojë çdo akt me ndikim të drejtpërdrejtë për qytetarët, në veçanti për komunitetin shqiptar jashtë vendit, si vendime, rregullore apo njoftime zyrtare, brenda 48 orëve nga miratimi i tyre, përmes faqes zyrtare të institucionit. Ne i kushtojmë rëndësi të veçantë interesit publik dhe jemi të përkushtuar të sigurojmë transparencë, besueshmëri dhe akses të barabartë në informacion për të gjithë bashkëkombësit tanë, brenda dhe jashtë vendit.