Programi i Transparencës |
Rreth autoritetit | Kuadri ligjor rregullator Tekstet e plota |
E drejta për t'u informuar dhe për t'u ankuar |
Mekanizmat kontrollues dhe monitorues që veprojnë mbi QBD-në | Informacion mbi buxhetin dhe të dhënat financiare të QBD-së | Informacion për procedurat e prokurimit/procedurat konkurruese të koncesionit/partneritetit publik privat |
Shërbimet që ofrohen nga QBD-ja | Procedurat/mekanizmat për të dhënë mendime lidhur me procesin e hartimit të akteve ligjore/nënligjore, politikave publike apo në lidhje me ushtrimin e funksioneve të QBD-së | Sistemi i mbajtjes së dokumentacionit, llojet dhe format e dokumenteve |
Regjistri i kërkesave dhe përgjigjeve | Ndihma shoqërore/subvencione të dhëna nga QBD-ja | Informacione/dokumente që kërkohen më shpesh dhe ato që gjykohen të dobishme për publikim nga QBD-ja |
- Struktura organizative/Organigrama
- Struktura e pagave
- Funksionet dhe detyrat e QBD
- CV-të dhe pagat e nënpunësve që janë subjekt deklarimi sipas ligjit, përfshirë dhe anëtarët e kabinetit të titullarit të AP, përshkrim të procedurës së zgjedhjes, kompetencat dhe detyrat e tyre
- Procedura që ndjekin funksionarët e lartë të QBD për të marrë vendime
- Procedurat dhe mekanizmat për të bërë kërkesë dhe ankesë që lidhen me veprimet ose mosveprimet e QBD (Përfshirë adresën postare/elektronike për depozitimin e kërkesave dhe ankesave - Afatet dhe mënyrën e kthimit të përgjigjeve): *Paraqitja e kërkesave dhe ankesave pranë Qendrës së Botimeve për Diasporën bëhen në përputhje me parashikimet e dispozitave të Kodit të Procedurës Administrative të Republikës së Shqipërisë
- Ligje
- Vendime të Këshillit të Ministrave
- Vendime të Këshillit Koordinues të Botimeve për Diasporën
- Vendime të Komisionit të Përbashkët të Shqipërisë dhe të Kosovës.
- Urdhra
- Rregullore
- Kodi i sjelljes
- Aktet që përmbajnë rregulla, norma apo kufizime të të drejtave dhe lirive themelore të individit: *Qendra e Botimeve për Diasporën nuk miraton rregulla, norma apo kufizime të të drejtave dhe lirive themelore të individit.
- Strategji
- Raport vjetor
- Plani i Integritetit
- Manuale/dokument politikash, që ka lidhje me funksionet e AP dhe që prek publikun: *QBD Nuk harton manuale / dokument politikash.
- Koordinatori/Emri mbiemri: Orjona Domi
- E-mail: info@qbd.gov.al
- Nr. i gjelbër
- Tel: +355 69 30 60 070
- Adresa: Rruga “Vilat Gjermane”, Vila nr. 6, Tiranë, Shqipëri
- Orari: E hënë – E enjte: 08:00 – 16:30; E premte: 08:00 – 14:00
- Format kërkese / Shpjeguese (Hapat që duhet të ndiqen për të bërë një kërkesë për informim)
- Format ankese / Shpjeguese (Procedura e ankimit tek Komisioneri)
- Rezolutë e Kuvendit të Shqipërisë (nëse ka të tillë): *QBD nuk ka rezolutë nga Kuvendi i Shqipërisë
- Planet strategjike të punës
- Raporte monitorimi/auditimi (p.sh:KLSH)
- Dokumente të tjera që përmbajnë tregues të performancës së QBD
- Buxheti, plani i shpenzimeve për vitin financiar në vijim dhe vitet e kaluara
- Raport vjetor për zbatimin e buxhetit dhe anekset
- Donacione, sponsorizime: Qendra e Botimeve për Diasporën nuk ofron sponsporizime ne baze të ligjit nr.7892, datë 21.12.1994 “Për sponsorizimet”, neni 3, ku është e përcaktuar se “Subjektet buxhetore ose ato që përfitojnë financime buxhetore nuk mund të jenë sponsorizues”.
- Dokumente që tregojnë gjendjen e shlyerjes së detyrimeve nga subjektet e licencuara: Qendra e Botimeve për Diasporën nuk tarifon pagesë për shërbimet e saj.
Shënim: Në ato raste kur autoriteti publik vetëfinancohet nga tarifat e licencave ose çdo formë tjetër e financimit të drejtpërdrejtë nga subjektet e rregulluara prej tij, bëhen publike edhe dokumentet që tregojnë gjendjen e shlyerjes së detyrimeve nga subjektet e licencuara.
-
Lista e Shërbimeve* që ofron QBD, përfshirë
- tarifat përkatëse (nëse ka)
- formular aplikimi
- afati kohor
- procedurë ankimimi
- standardet për cilësinë e shërbimit
Shënim: QBD nuk ofron shërbime të tilla si: lëshim dokumentacioni, leje, licenca, autorizime etj.
- Njoftimi dhe konsultimi publik
- Komente/Rekomandime/Opinione të palëve të interesuara/grupe interesi*
- Shqyrtimi i komenteve dhe rekomandimeve*
- Raportet vjetore për transparencën në procesin e vendimmarrjes*
- Procedura/mekanizma për të dhënë mendime lidhur me hartimin e politikave publike apo ushtrimin e funksioneve të QBD*
- Emër mbiemër të koordinatorit për konsultimin publik, adresë postare/elektronike: Orjona Domi (orjona.domi@qbd.gov.al)
- Ndihma shoqërore/subvencioneve të dhëna nga QBD*
- Kategoritë dhe format e ndihmës shoqërore/subvencioneve*
- Procedura për të përfituar ndihmën shoqërore/subvencionet dhe dokumentacioni përkatës për aplikim*
- Procedura e ankimimit*
- Njoftime të ndryshme
- Njoftime për procedurat e rekrutimit/pranimit në shërbim civil
- Raporte
- Publikime
- Statistika
- Projekte
- Bashkëpunime
Shënim: AP vlerëson publikimin duke patur parasysh kërkesat që merr më shpesh.
Mirë se vini në Programin e Transparencës të Qendrës së Botimeve për Diasporën!.
Ky program është hartuar në zbatim të ligjit nr. 119/2014 “Për të drejtën e informimit” dhe ka për qëllim t’ju ofrojë informacion të hapur, të saktë dhe të lehtë për t’u kuptuar mbi veprimtarinë e institucionit tonë.
Ky program ofron informacion të strukturuar dhe të përditësuar, pa qenë nevoja për kërkesa zyrtare, me qëllim që të gjithë të informohen në mënyrë të drejtë, të barabartë dhe të qartë mbi aktivitetin dhe vendimmarrjet e institucionit. Informacioni publik pa kërkesë duhet të jetë: i plotë, i saktë, i përditësuar, i thjeshtë në konsultim, i kuptueshëm, lehtësisht i aksesueshëm dhe i pajtueshëm me dokumentet origjinale në posedim të Qendrës së Botimeve për Diasporën. Gjithashtu, përpara publikimit të informacionit QBD vlerëson nësë ka ndonjë kufizim ligjor për publikim.
Programi përditësohet menjëherë sa herë ndryshon veprimtaria e institucionit, kuadri ligjor rregullator apo çdo element tjetër që ka lidhje me transparencën proaktive. Në Programin e Transparencës të QBD-së specifikohen kategoritë e informacionit që duhet të publikohen, mënyrat e publikimit, si dhe bazat ligjore që imponojnë detyrimin për publikim.
QBD angazhohet të publikojë çdo akt me ndikim të drejtpërdrejtë për qytetarët, në veçanti për komunitetin shqiptar jashtë vendit, si vendime, rregullore apo njoftime zyrtare, brenda 48 orëve nga miratimi i tyre, përmes faqes zyrtare të institucionit. Ne i kushtojmë rëndësi të veçantë interesit publik dhe jemi të përkushtuar të sigurojmë transparencë, besueshmëri dhe akses të barabartë në informacion për të gjithë bashkëkombësit tanë, brenda dhe jashtë vendit.